Wednesday, January 26, 2011

kucing ilang

kt umah sy ada 3 ekor kucing..seekor ibu kucing dan 2 ekor anak kucing..selalu lau balik sekolah, bergelimpangan lah kucing2 tue kt depan tv..pakat2 dok lepak kt citu. tp rini dari 3 ekor, tinggal 2 ekor je..yg pling kecik, yg kaler putih, yg pling comey tue, yg baru berusia 9 bulan tu, yg lahir pada 14 april 2009 ritu dah ilang..tak dpt dikesan sape yg amik..(mmg tak halal la sape yg mik..huh)

cian plak tengok si abang kepada kucing yg ilang neh. slu dok main ngan si adik (kucing yg ilang), tapi mlm ni dh tak de si adik.. monyok je, temenung je...cian sgt tngok..slu mlm2 cmni pkat duk bergurau 2 beradik tue smbil dilihat oleh ibu kucing, tp start dr mlm ni, si ibu kucing dh kehilangan seekor anak, dan si abang kucing dh ilang teman tuk bermain...sedeh giler...huhuhuhu...kepada empunya badan yg telah menculik kucing guer...mmg tak halal la korang mik kucing tue...

ni bukan pic kucing putih yg ilang tue, tp ni pic kakak kepada kucing putih yg ilang tue..kucing putih yg ilang tue, lebeh kurang cmni la rupa die...sgt comel..putih lg suci n bersih...

0 comments:

Post a Comment

memang best butik neh..

Butik Edast

counter

promo lg

promo

promo best,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...