Monday, January 31, 2011

Byk giler


pg ni mycousin, cik aqma dah mengajak teman die g psg cemin unser. cemin unser kena pecah oleh ownernyer sndiri akibat dr kelalaian diri sendiri..kunci tinggal kt dlm, pintu otomatik lock..kesimpulannyer, pecah tingkap kete...huh...so, dlm kul 10.45 kuar dr umah terus g amik mysister and suami die. we all terus menuju ke kdai yg disebut2 oleh abg ipar ku dr smlm..

sampai je kdai tu, terus turun dr unser ngan segala keperakkan dan kejakunan yg ada dlm diri ni mata terus melihat sekeliling kedai tu..lau kdai tepi2 jln tu setakat kete potong mmg dh selalu tengok la kn..kpd sesape yg tak prnh tgok kete potong, kt bwh ni ade pic kete potong..u all leh tngok k..


abis cite psl kete potong...benda yg wat sy tul2 teruja dan terjakun ialah kt kdai tue, ada 1 part berderet ngan enjin2 kete...punyer la byk..tak terkira byk nyer..cm kilang enjin pun ada..bermcm2 jenis enjin ada..kt 1 bahagian yg len plak, komponen kete yg len plak...bnyak jgk...kt atas kpla kitorg plak, bergantung berjenis-jenis lampu..cakap je nk lmpu pe, mmg ada..ngan tayarnyer yg byk, ngan sportrim die yg bersusun..ngan kaburator ngan injap ngan cemin kete ngan tah ape2 lg lah..mmg teruja tngok..smpat gak la lyn gmbr kt sana..meh kita tgok pict meh...








0 comments:

Post a Comment

memang best butik neh..

Butik Edast

counter

promo lg

promo

promo best,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...