Saturday, October 1, 2011

kecut perut menanti PMR

ini minggu last ngajar form 3..next week, diorg ni da start PMR...seriusly ckp, sy sndiri yg rsa kecut perut...rasa berdebar semua ada....klu le ditangguh PMR tu, mmg da mtk tangguh da tuk 2,3 bulan lg ke..bukan apa, sy sndri dapat rasa yg diorg ni belum cukup bersedia...belum cukup bersedia dr segi mental dan fizikal...segala ilmu yg ada, masih belum cukup tuk mnjawab PMR tu...

nape sy berkata sedemikian?
sy berkata sedemikian kerana, apabila menjalankan latihtubi,

  • masih ada yg keliru dengan pilihan jawapan yg ada
  • masih ada yg xtau, soalan tu bab mana, tingkatan bape nyer soalan
  • masih ada yg cakap, mcm tak pernah belajar je yg ni cikgu..adoiiii...yg ni taun lepas punyer la...
  • masih ada yg tak sempat nak jawab semua soalan dlm tempoh masa yg diberikan
  • masih ada yg tembak begitu sahaja

maka dengan ini kesimpulannya,
apabila menjalankan latihtubi menjawab soalan mirip PMR, belum ada yg betul2 boleh skor 100%...


benda ni wat sy betul2 kecut perut, dan masih belum bersedia utk lepaskan pelajar2 sy menjawab PMR..

tp pelajar sy rileks je, wat cam xde pape yg berlaku...mcm xde pape je ngan PMR tu...tp ada jgk yg sebilangannya mmg betul2 bekerja keras tuk PMR...

pape pon, to all my student yg bakal menghadapi PMR bermula selasa, 4 oktober 2011...semoga kalian boleh menjawab sebaik mungkin...guna abis tip2 mengingat yg cikgu dah bagi..igt balik ape yg telah diajar dan telah dibincangkan semasa di dlm kelas dan...smoga kalian semua beroleh kejayaan...doa cikgu sentiasa mengiringi korang semua....

all da best ya...

0 comments:

Post a Comment

memang best butik neh..

Butik Edast

counter

promo lg

promo

promo best,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...