preview filem-bini-biniku gangster

smlm sy berkesempatan untuk menonton movie di jusco ipoh...rasa lama da tak tgok movie ni..last ritu tgokmovie cite  Mr. Propper`s penguins  . so smlm dah alang-alang ke jusco utk melawat kamera pc fair, lantas aku memanjat escelattor untuk ke tingkat 3 dan terus menuju ke TGV dan terus membeli tiket movie bini-biniku gangster...

so, rini sy nk preview cikit movie ni...cerita die berkenaan dgn seorg lelaki bernama Herry  telah berkahwin dengan seorang wanita bernama Manja...mereka merupakan pasangan suami isteri yg sangat romantik, sayang menyanyangi and sweet je diorg ni...Herry bekerja disebuah opis dan selalu dibuli oleh seorang rakan sekerja iaitu Mat Saje..manakala Manja merupakan seorang isteri yang baik dan die sedaya upaya menyembunyikan identitinya sebagai seorang ketua kumpulan gangster dari pengetahuan suaminya...

oleh kerana Manja tidak boleh melahirkan anak, maka die mengizinknkan Herry tuk berkahwin lain..maka die melamar Reana untuk Herry. Reanna juga merupakan gengster kumpulan Min Siam...maka berlakulah pergaduhan antara Manja dan Reana...part2 gaduh ni best...pecah perut gelak tgok babak diorg gaduh..

sedang mereka asyik bergaduh, tiba-tiba Herry menghilangkan diri.kedua-dua madu itu beusaha mencari Herry di merata tempat. Manja segera ke tempat musuhnya iaitu Min Siam, kerana khuatiri Herry diculik oleh kumpulan Min Siam..

nk tau ape yg berlaku, u all kena tgok sndiri cerita ni...mmg pecah perut ketawa tgok cite ni...abis satu panggung duk gelak tak abis2...selamat menonton u all semua..




Comments

Popular posts from this blog

peribahasa hari ini : bagai melepas anjing yg tersepit

mmg nk kena la awak ni

cikgu ayu da jd mama..congrates dear