Monday, June 20, 2011

mmg nk kena la awak ni

rini ari senin, cam biasa bila dtg ari senin, bermakna, ari sekolah akan berjalan seperti minggu2 lepas setelah 2ari bercuti..macam biasa, minggu lepas, sy ada tnggalkan homework tuk pelajar siapkan waktu cuti sabtu ahad, tp....sy terima mcm2 alasan..


  • cikgu, buku tertinggal la..
    • jawapan sy: awak ada jadualkan, nape tak tengok jadual..lagi pn lau awk tinggalkan buku kt umah, sape yg nk semak?kucing awak ke yg nk tlg semakkan?aishh...mmg nk kena awak ni..
  • cikgu, sy tak sempat nk salin soalan..
    • jawapan sy: napak sangat awak tipu cikgu..hari tu cikgu cek semua sempat salin..lagi pn ada berapa soalan je...kalau tak siap, cakap tak siap...aishh...mmg nk kena awak ni..
  • cikgu, sy dah siap tp ada 2,3 yg tak siap lg..
    • jawapan sy: mna yang tak siap 2, 3 lagi tu...meh cini cikgu nk cek..ni banyak lg tak siap nih...aishh...mmg nk kena awak ni..
  • cikgu, sy tak tau nk buat cmna?
    • jawapan sy: napak sgt awak tipu cikgu, semua soalan ni jawapan die dlm buku teks...aishh...mmg nk kena awak ni..
dan akhirnya, mcm biasa pelajar yang tak ciapkan keje sekolah, telah diberikan peluang untuk siapkan dan turut diberi hukuman setimpal dengan kesalahan tak siapkan kerja sekolah.

apelah nk jadi ngan diorang ni, bila la nk berubah...cikgu leh tlg korang semampu yg boleh dan yang len, terserah kpd diri sendiri tuk berusaha keras tuk capai kejayaan..


0 comments:

Post a Comment

memang best butik neh..

Butik Edast

counter

promo lg

promo

promo best,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...