Wednesday, April 4, 2012

segment personaliti-ibu sayer

sume orang dalam dunia ni ada ibu..tanpa ibu tak lahir la kita kt dunia ni...sy ada seorang ibu yang sangat baik hati...bukan saje baik hati malahan die jgk seorang yg penyayang walaupun kekadang die menjadi seorang yg garang dalam sesetengah keadaan, seorang yg peramah, seorang yg amat rajin bab-bab pengurusan rumah ni...selepas abah kembali kepada penciptaNya, ibu lah segalanya, ibu la ibu dan ibu jugak la abah..nasib baik abah ada pencen...kalau tidak, mesti ibu kena kerja utk menyara kami adik-beradik...dengan duit pencen abah tu la, ibu menyara kami adik-beradik...bila igt semua tu, rasa sayu n sedih je..tapi alhamdulillah, bila kak yong dah keje dan saya juga telah bekerja, kehidupan semakin hari, semakin senang dan semoga hari seterusnya juga menjadi lebih senang...amin...

ibu mithali, ibu yang sejati, 
kasih sayangmu, kasih yang suci,
pengorbananmu, disanjung tinggi,
jasamu tetap disanubari

ibu oh ibu fitrahmu murni,
kelembutanmu menyentuh hati,
semai kasihmu dalam jiwaku
kau disayangi kerana menyayangi

ibu oh ibu hatimu suci
tulus ikhlasmu mendidik daku
sanggup bersusah dan menderita
demi kebahagiaan sekeluarga

ibu oh ibu kau serikandi
bakti amalmu tidak terperi
beramal soleh berperibadi
mentaati Allah juga suami

ni ibu sayer ngan cucu kesayangan die, si caah..(cucu kesayangan ke?huhuh)

ibu, 
angah sayang ibu tau, sayang ibu sgt2...
ibu, ampunkn dosa angah yer...
halalkn susu ibu yang membesarkan angah...
tak terbalas jasa ibu membesarkan angah...
ibu, terima kasih di atas segalanya..



0 comments:

Post a Comment

memang best butik neh..

Butik Edast

counter

promo lg

promo

promo best,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...