selamat pengantin baru cikwa

hari ini saya telah memenuhi jemputan kahwin di batu kurau. pengantinya adalah mak saudara saya sendiri merangkap sepupu ibu. sesudah menyiapkan diri dengan baju yang cantik, maka saya dan keluarga pergi ke rumah kenduri. sampai je kt rumah pengantin, saya dan cik mai masing-masing menjinjit adiah utk cikwa...

saya dan cik mai sgt excited untuk berjumpa dengan cikwa...almaklum la pakat berebut nak ambil aura pengantin...ahaksss,,,hikhik...jupa masuk je bilik pengantin, terus jumpa cikwa...cikwa sgt cantik dalam pakaian pengantin berwarna pink. bersalaman dgn cikwa, amik gambar sume, kemudian kami mtk izin utk makan...rugi kalau ke rumah org kawen tp xmakan nasi myk...hikhik..dah settle makan sume, ape lagi mtk izin nk beransur la kn...laju je menuju ke rumah makndak nk merehatkan perut..hikhik

abis da cite tuk entry kali ni...kepada cikwa..selamat pengantin baru..semoga kalian berdua bahagia hingga akhir hayat...jom layan pict jom..






wawa dan radzi, semoga bahagia hingga ke syurga


Comments

Popular posts from this blog

peribahasa hari ini : bagai melepas anjing yg tersepit

mmg nk kena la awak ni

cikgu ayu da jd mama..congrates dear