Tuesday, October 9, 2012

Fes Day tuk PMR

hari ini, 9 oktober 2012 merupakan hari pertama pelajar tingkatan 3 menduduki peperiksaan PMR...maka, segala persiapan pasti telah dilakukan oleh panglima perang tingkatan 3 ini untuk menghadapi peperangan PMR ni...yang mana yang dah telah siapkan diri dengan ilmu dan strategi yg cemerlang, pasti tidak akan berasa gentar untuk menghadapinya...

siang td, saya sebagai pengawas PMR, telah selamat menjalankan tanggungjawab saya pada hari pertama peperiksaan. bila tengok para pelajar ini, macam-macam ragam diorg ni...

yang mana yang betul-betul nak belajar, ada cita-cita, bersungguh-sungguh diorg jawab paper, sampai xcukup kertas. tapi yang mana yang belum terfikir dan tersedar lagi tentang masa depan, dalam dewan exam pon sempat lagi tidur...macam tadi, sampai ketua pengawas dah umumkn masa menjawab telah tamat pon, masih boleh sorang pelajar ni, xbangun2 dari lenanya...lena sungguh die tidor..sampai la sy tiba dimejanya dan terpaksa kejut, "bangun, bangun...dah abis da exam, tlg ikat kertas, sy nk kutip..."...terpisat-pisat la pelajar td bangun...sampai mcm tu sekali..mesti penat study sampai tak sempat nk tidur dirumah...

agak-agak kalau 2 situasi td, pelajar yang mana akan dapat keputusan yang ok? jd, masing-masing sila pikir sendiri k...=)

tq mr google for da pict...



0 comments:

Post a Comment

memang best butik neh..

Butik Edast

counter

promo lg

promo

promo best,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...