Friday, August 24, 2012

raya, raya, raya

alhamdullah, setelah sebulan umat islam berpuasa akhirnya kita meraikan kemenangan tersebut dengan merayakan hari raya aidilfitri. pada pagi raya tu la kesempatan diambil untuk menunaikan solat sunat aidilfitri, kemudiannya bermaafan sesama sendiri. selesai bermaafan ape lg, time to penuhkan perut la kan.. kemudiannya sesi bergambar dijalankan. kemudiannya bermula lah sesi beraya kunjung mengunjung ke rumah saudara-mara. pejam celik, pejam celik jap je dah raya ke 7 semasa entry ni ditulis. betapa cepatnya waktu berlalu. pape pon, jom beraya lagi jom...raya kan sebulan...hikhik..xnak ckp byk jom jamu mata jom...

family sy...



3/7 daripada sepupu sepapat yang ada..klu sume ada, compem penuh nih...


kekonon team bola la sgt kn...hikhik





macam-macam ragam ha...

0 comments:

Post a Comment

memang best butik neh..

Butik Edast

counter

promo lg

promo

promo best,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...