lelepak di tengah tasik

siapa pernah lelepak di tengah tasik? sila angkat tangan? mesti xpernahkan..selalu orang lepak di tepi tasik kn...tapi sy, cik akma dan cik roji, berkesempatan tuk lelepak di tengah-tengah tasik...tengah tasik?cam tipu je kan...klu lelepak kt tengah tasik, tak ke basah? (*_*)

sehari sebelum raya baru-baru ni, sy, cik akma dan cik roji telah keluar untuk shopping terakhir sebelum hari raya. keluar je dari rumah, terus we all ke kedai hardware,cari apa yg patut dan kemudiannya semua barang dr kedai hardware tu di bawa balik dengan menaiki unser. sekali tengok unser tu dah mcm lori da ha..ngan batang paipnya, ngan palet kayu ngan playwood lg...nasib baik muat. lepas je ke kedai hardware kami menuju ke destinasi seterusnya, iaitu kedai bunga. untuk ke kedai bunga kami melintasi taman tasik taiping. terus amik keputusan jap tuk singgah lelepak kt taman tasik tu.

oleh kerana sepanjang bulan puasa yang baru berlalu ni, hujan jarang turun, ia menyebabkan air tasik menjadi kering. kami bertiga yang telah mengambil keputusan tuk lelepak sebentar di taman tasik tu, terus berjalan menuju ke tengah-tengah tasik yang kering tu. kemain batak lagi ha...hikhik...kalau air tasik tak kering sehingga tahap ni, mana mampu tuk berada di tengah-tengah tasik kan...that's why la masing-masing mengambil kesempatan tuk berjalan dan berdiri di tengah-tengah tasik yg kering tu. (*_<)

2, 3 ari selepas raya, hujan dah mula turun dan pasti air tasik sudah mula bertakung semula dan pasni maybe kena tunggu taun depan la plak kot tuk boleh lelepak di tengah tasik. da abis da cite, taun depan lak sambung cite lelepak kt tengah tasik ni...jom layan pict jom...













Comments

Popular posts from this blog

peribahasa hari ini : bagai melepas anjing yg tersepit

mmg nk kena la awak ni

cikgu ayu da jd mama..congrates dear