Friday, December 31, 2010

SeLaMaT TaHuN BaRu

Rini dh masuk tahun baru 2011. Jap je kan masa berlalu. kalau bercakap pasal tahun baru ni bnda yang paling sesuai dan secocok sekali adalah azam tahun baru. lau cakap pasal azam plak, sy pun ada azam jgk tuk tahun baru neh. banyak sangat azam baru tapi masih ada azam tahun lepas yg tak tercapai. so, da conclusion tuk azam sy tahun ni, memperkasakan azam tahun lepas yg tak tercapai dismping mencapai azam baru di tahun baru neh.

azam 2010 yg lum dicapai:

  • nk simpan evryday rm1
  • tak nak korek2 duit dlm bank semata2 tuk beli bnda yg xberpaedah
  • xnk solat lewat2

azam 2011

  • nk memperkasakan azam tahun 2010 yg lum tercapai
  • nk jd anak yg lebey baik 
  • tak nak bertangguh keje
  • tak nak tidor ptg
  • tak nak buang masa ngan benda tak berpaedah
  • tak nak bazir duit, nk berjimat2
  • evryweek nk cuci kete..(cuci sendiri)
  • lg...lg..lg...actually byk lg tapi malu nk tulis takut kang tak tercapai wat malu je..mana tak nyer t orang ckp, ckp kencang tp habuk pon xde..huhuhu

4 comments:

A3 said...

nk kwin la tu...hee..

wanna said...

ish..tue target jauh lg lor...kumpul aset lg penting...hehehe

A3 said...

hehe...bli d90..aset la 2..

wanna said...

HAHAHA...compem dh gg nk amik d90...

Post a Comment

memang best butik neh..

Butik Edast

counter

promo lg

promo

promo best,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...